Pages

تحریک انصاف کی اصلیت کیا ہے : What is the originality of PTI and Imran Khan

 What is the originality of PTI and Imran Khan 

نوٹ: اس مواد کو الیکشن سے پہلے جتنا ہو سکے پھیلائیں تاکہ بعد میں پچھتانا نہ پڑے۔ ہر پاکستانی اور مسلمان عاشق رسولﷺ کو اجازت ہے ۔

تحریک انصاف کی اصلیت کیا ہے :
تحریک انصاف کا مطلب ہے کہ قانون ناموس رسالت اور ختم نبوت والے قانون کو ختم کرنا جو انصاف پر مبنی قوانین ہیں ان کے خلاف قادیانی ، عیسائیوں ، گستاخوں، کو مسلمان اور عاشقان رسول ﷺکے برابر کے حقوق دلانا اور گستاخوں سے سزائے موت ختم کرنا ہے ۔
عمران خان نے پہلے اس نے ممتاز حسین قادری کو قاتل قرار دیا اور اب کہتا ہے کہ پبلک میٹنگ میں لوگ نعت سن کر بور ہو جاتے ہیں کیا یہ دوغلا پن، منافقت، یہودیوں کی تقلید میں اسلام دشمنی اور دینی بے غیرتی ہی آپ لوگوں کا نیا پاکستان ہے؟ اللہ، رسولﷺ ، کل کائنات اور ہفت افلاک کی لعنت ہو گستاخ قرآن کے حواریوں اور حمایتیوں پر ۔ لعنت اللہ علی لاکاذبین والمنافقین والگستاخینِ قرآن و رسالت۔
ہم ایسے سونامی پر لعنت بھیجتے ہیں جو رسولﷺ کی شان میں گستاخی کرے ۔ جو سنی غیرت مند ہے اس کو چائیے کہ ایمانی غیرت کا ثبوت دیتے ہوئے اس یہودی ایجنٹ کو بے نقاب کریں ۔ ہم براہین اور اثبات سے ثابت کریں گے کہ عمران خان کی اصلیت کیا ہے ۔
ثبوت نمبر1:
1-غازی ممتاز قادری کے اقدام کو انتہاپسندانہ کہااور عاشق رسولﷺ ممتاز قادری کو ہیرو قرار دینے پر ناپسندیدگی کا اظہار کیا جو کروڑوں مسلمانوں کے مذہبی جذبات اور دینی جذبوں کی توہین ہے ۔
ثبوت نمبر2:
سلمان تاثیر نے خصوصی طور پر کہا کہ عمران خان بھی میرے ساتھ ہے ،
ثبوت نمبر3:
سلمان تاثیر اور عمران خان کے قانون ناموس رسالت پر ایک جیسے نظریات ہیں۔
ثبوت نمبر4:
3- عمران خان نے کہا کہ قانون ناموس رسالت سخت قانون ہے ۔ اور اس قانون میں نقصان بڑا ہے ۔
ثبوت نمبر5:
4- قانون ناموس رسالت بے قصور لوگوں کو پسانا ہے ۔ اسکا غلط استعمال ہو رہا ہے ۔
ثبوت نمبر6:
عمران خان نے یہ بھی کہا کہ قانون ناموس رسالت کے مطابق قادیانوں کو غلط پسایا گیا ہے ۔ یہ انتہا پسندانہ قانون ہے ۔

ایک شخص اپنے ہم مذہبوں کے درمیان اسلام کے بارے میں جو کہنا چاہیگا کہیگا جو سوچنا چاہیگا سوچےگامگر جب وہ اسلام کے ماننے والوں کے درمیان آ کر پیغمبر اسلام پر سب و شتم کریگا تو صورتحال مختلف ہوجائیگی اب وہ شخص اپنے دائرہ کار سے تجاوز کر رہا ہے...اب وہ شخص حملہ آور بن چکا اسلام کے ماننے والوں کے جذبات احساسات پر ضرب لگانے والا اور پیغمبر اسلام صلی اللہ علیہ وسلّم سے محبت کرنے والوں پر حملہ آور اسکا یہ فعل معاشرے میں فتنہ اور فساد کا موجب ہے ایسے شخص کو نشان عبرت بنانا انتہائی ضروری ہے تاکہ معاشرہ فساد کی طرف نا جائے
ثبوت نمبر7:
عمران خان کا کہنا ہے کہ پادری جان بوجھ کر توہین رسالت کرتے اور مسلمانوں کی عدالت میں جا ئے عدالت ان کو پورا موقع دیتی کہ تم کہہ دو کہ نہیں کی گستاخی تو جرم معاف ہے ۔
{یعنی گستاخ گستاخی کر کے عدالت میں کہہ دے کہ مجھ سے غلطی ہو گئی تو اس کو با عزت بری کیا جائے ۔ انسانیت کے ناطے ۔ پھر توہر قاتل، ہر چور، ہر ڈکیت، ہر زانی کو پہلے سمجھاؤ پھر ایک موقع دو اور پھر عدالت میں آ کر کہے کہ غلطی ہو گئی تو معافی ہے کچھ تو اللہ کا خوف کرو }
ثبوت نمبر8:
نعت رسول مقبول ﷺسننے سے انسان بور ہو جاتا ہے ،
ثبوت نمبر9:
ایک مویذکل شو میں ایک گستاخِ قرآن گویے سلمان احمد کے میوزک شوز کروایا
خواہشات کی تکمیل کرنے کی فطرت و جبلت رکھنے والا عمران خان اس قوم کا مسیحا نہیں ہو سکتا۔ جو شخص قرآن و شریعت سے وفا بھلا کر گستاخین قرآن سنگرز کے ساتھ ملکر نام نہاد انقلاب لانے نکلا ہے ۔ سو سلمان احمد جیسے گستاخین قرآن و اسلام کا عمران خان کے ساتھ ہونا بھی عمران کی صفوں میں یہودی گماشتوں کی موجودگی کی طرف اشارہ کر کے ان کے تعلقات کے یہودی لابیز سے جڑے ہونے کے شکوک کو تقویت دیتا ہے
ثبوت نمبر10:
قرآن مجید کو سیکسی کتاب اور دین اسلام کو جنسی مذہب کہنے والوں کا ساتھ اگر عمران دیتا ہے ۔
افسوس کہ عمران خان ایک کھلے گستاخ قرآن و اسلام میراثی گویے ملعون سلمان احمد کا میوزک پروگرام کرواتا ہے، سارا پاکستان اس کی مذمت کرتا ہے لیکن عمران ایک گستاخ قرآن شخص کو ساتھ رکھنے پر بضد ہے۔ حیرت ہے کہ پچھلے دنوں آپ ہی اپنی وال پر قرآن حکیم کو آگ لگنے والے یورپی پادری ٹیری جونز کیخلف مہم چلا کر اسے واجب القتل قرار دے رہے تھے مگر اب تحریک انصاف کے جلسوں میں میوزک شو کرنے والے گستاخ قرآن سلمان احمد کے بارے خاموش ہیں، بلکہ خامخواہ میں اس کی وکالت کرتے ہیں۔ کیا یہ دوغلا پن، منافقت، یہودیوں کی تقلید میں اسلام دشمنی اور دینی بے غیرتی ہی آپ لوگوں کا نیا پاکستان ہے؟ اللہ، رسولﷺ ، کل کائنات اور ہفت افلاک کی لعنت ہو گستاخ قرآن کے حواریوں اور حمایتیوں پر ۔ لعنت اللہ علی لاکاذبین والمنافقین والگستاخینِ قرآن و رسالت۔
ثبوت نمبر11:
عمران خان کو پاکستانی سلمان رشدی {سلمان احمد }جیسے گستاخ کی پی ٹی آئی کی گھر گھر مہم میں شامل دیکھئے ثبوت:

ثبوت نمبر12:
”وہ اقتدار میں آ کر 1974ءسے پہلے والے آئین کو بحال کر دیں گے
{یعنی اس سے امتناع قادیانیت آرڈیننس اور ناموس رسالت سمیت بہت سے اسلامی قوانین زد میں آتے ہیں جو پاکستان کو سیکولر ملک بنانے کی اسلام و ملک دشمن کی سازش ہے جسے غیور مسلمان کسی صورت برداشت نہیں کریں گے۔}

ثبوت نمبر13:
عمران خان تو کہتے ہیں کہ پاکستان ایسا ملک ہے جہاں گورنر کا قاتل ہیرو بن جاتا ہے۔-10
عمران خان نے اس بات کے جاننے کے باوجود کہ سلمان تاثیر نے توہین رسالت کے قانون کو کالا قانون بھی کہا،اُن کا یہ عمل اسلام اور مملکت کے قانون کے خلاف اور لاکھوں عاشقان مصطفی کے مذہبی جذبات کو مجروح کرنے کا سبب بنا،یہی وہ بنیادی وجہ تھی کہ آج اُس کا قاتل مسلمانوں کا ہیرو بنا ہوا ہے،بالکل اُسی طرح جس طرح غازی عبدالقیوم اور علم الدین شہید عاشقان مصطفی کے ہیرو ہیں ۔
ثبوت نمبر14:
عمران خان نے مسئلہ کشمیر کو مستقبل کیلئے علیحدہ رکھ چھوڑنے کی بات کرکے بھارت کے موقف ہی کی تائید کی ہے۔ مسئلہ کشمیر کا جوبھی حل ہو اُس میں بندوق کا استعمال نہیں کیاجانا چاہیے۔
{لیکن سوال یہ ہے کہ آئندہ نسلوں اور مستقبل کےلئے وقت کا تعین کون کرے گا؟ کشمیر میں اب تک تین نسلیں شہید ہوچکی ہیں اور کتنی نسلوں کے لہو تک انہیں اِس مسئلہ کے حل کا انتظار کرنا ہوگا؟ عمران خان نے کشمیر میں بھارتی فوج کی درندگی،غارت گری اور کشمیری بہنوں کی عصمت دری کے خلاف ایک لفظ بھی نہیں کہا،لیکن کیا اُن کے علم نہیں کہ بندوق چلا کون رہا ہے ۔
ثبوت نمبر14:
پاکستان میں کوئی دہشت گردی نہیں ہے نہ کوئی دہشت گرد تنظیم ہے ۔ پاکستان ایک امن پسند ملک ہے طالبان ہیں ہماری حکومت آئی تو ہم طالبان کے خلاف ہر قسم کا آپریشن ختم کروائیں گے ۔ تحریک انصاف منشور صفہ نمبر10
ثبوت نمبر15:
عمران خان شرابی اور زانی ہے اسکی بیوی نے اسکو طلاق دی اور بیوی مسلمان سے پھر کافر ہو گئی یعنی مرتد ہے ۔
ثبوت نمبر16:
عمران خان نے عیسائیوں کو کرسمس وش کی اور ان کے ساتھ کیک کاٹا کہا کہ عیسائی ہمارے بھائی ہیں ۔ پریس کلب لاہور
ثبوت نمبر17:
عمران خان کا کہنا ہے کو وہ ہندو ، قادیانی ، کافر سب کر برابر حقوق دینا چاہتا ہے ۔
ثبوت نمبر18:
قادیانیوں سے ووٹ کی بھیگ مانگی اور کہا کہ ہم اسمبلی میں آ کر قادیانیوں کو غیر مسلم کہلانے والا قانون ختم نبوت واپس لیں گے اور انکا جائز حق دلائیں گے۔
ثبوت نمبر19:
ناموس رسالت قانون میں بے چارے بے قصور لوگ پکڑے جاتے ہیں بے چاروں کو مشکل سے گزرنا پڑتا ہے
ثبوت نمبر20:
سلمان تاثیر اور عمران خان کے ایک جیسے نظریات کا ثبوت۔
چیئرمین پاکستان تحریک انصاف عمران خان نے اپنی اردو خود نوشت ’’میں اور میرا پاکستان‘‘ میں انکشاف کیا ہے
گورنر سلمان تاثیر کے قتل کو صحیح قرار دینے والے اسلام پسندوں کو بھی عمران خان نے اپنی کتاب میں کڑی تنقید کو نشانہ بنایا ہے اور لکھا ہے کہ اسلام کی اقدار بائیں بازو کی لبرل سوچ رکھنے والی جماعتوں میں بھی موجود ہیں

ثبوت نمبر20:
عمران خان کی تحریک انصاف کی صفوں یہودی بغل بچے خورشید محمود قصوری جیسے ننگِ دین و ملت مشرفیوں نے لے لی ہے۔
ثبوت نمبر21:
جہاد کی تشریح کریں گے۔ہاد رکھیں اسلام کو ختم کرنے کا ایک ہی طریقہ ہے، جہاد کی تشریح بدل دی جائے تصاویر میں تحریک انصاف کا منشور دیکھیں "
صفہ نمبر 10
ثبوت نمبر22:
تحریک انصاف کی ہم جنس پرستی کی طرف پیش قدمی
تحریک انصاف کی میڈم فوزیہ قصوری ہم جنس پرستی کی مہذب علمبردار امریکی این جی او خواتین کے ساتھ تصاویر اور کھانا۔
لیکن خدارا ایک بار صرف ایک بار اپنے انقلابی رہنما عمران خان سے یہ بھی کہیں کہ ملعون سلمان احمد جیسے گستاخین قرآن و اسلام اور فوزیہ قصوری جیسی ہم جنس پرستی کی پیامبر کیلئے مسلمانوں کی جماعت تحریک انصاف میں کوئی جگہ نہیں ہونی چاہیے۔ خیر آج کیلئے میری چبھتی ہوئی کھری باتیں یہیں ختم ہوئیں اب معزز سونامیوں کا کارِ خیر شروع ہو گا۔
ثبوت نمبر23:
سلمان احمد دوستوں کے ساتھ دینِ اسلام اور قرآن پاک کا مذاق اڑا رہا ہے
سلمان احمد قرآنی آیات کو گٹار کے ساتھ دجالی انداز میں تلاوت کرتے ہوئے

No comments:

Post a Comment